10,17 km och blodbad

Jag har ett litet problem, min pektånagel liksom gröper ett hål i min stortå när jag springer längre än typ 5-6 km.
Låter verkligen skitfräscht, jag vet.. det jävliga är att det är fan så mkt ofräschare än det låter och jag har ett jäkla blodbad här hemma efter var och varannan löprunda. Jag filar och grejar och NADA har hjälpt.

Ska nu leta efter små tutor att sätta på tårna så håll era tummar och friska tår för att det ska funka. På tisdag till veckan kutar jag och några till Offerdalsmilen, då vill jag ha hela tår hela vägen. Yepp.

Dagens runda var kul och jag kände enorm glädje i löpningen igen. Kanske berodde det på vädret, som var helt amazing!! Shiit, jag längtar fan redan till nästa löppass ;)

Godnatt!

image

One thought on “10,17 km och blodbad

Kommentera

