Offerdalsmilen 2012

Happ, då var Offerdalsmilen genomförd.
Ett av mina mål för 2012.
Jag är väldigt nöjd med min insats som var över förväntan pga några risiga dagar.

Trots att jag lyckades kuta fel och blev tvungen att vända i samma veva som min ipod dog så kan jag ha fått blodad tand för det här med lopp och tävlingar nu, för det var sjukt kul!
Och när det gäller felspringningen så skyller jag precis allt på den otydliga vägvisaren, heheh.

Tiden då? 56.25.8
Yepp, jag är nöjd.

image

5 thoughts on “Offerdalsmilen 2012

  1. DU ÄR SÅ HIMLA BÄST!!!! Gud så bra jobbat!!!
    Du är så inspirerande! Och tack för dina kloka ord!
    Trots motgångar så kämpar jag på. Har lyckats med två promenader iaf och fler ska jag få till innan veckan är slut. Mås så mycket bättre då jag får röra på mig lite. Inte för att jag kan jogga eller gå riktigt snabbt så jag får upp pulsen så rör jag på mig iaf! JÄVLA RYGG!!!

    Far till Sebastian imorron på eftermiddagen så jag hinner tyvärr inte träffa er nått i helgen =(
    Men nästa gång ni kommer hem hoppas jag på en date!

    YOU ROCK!
    Puss och kram

Kommentera

